Публічна інформація
Вхід до сайту
Оголошення про конкурс на посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру
Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради оголошує конкурс на заміщення посад педагогічних працівників.
Повне найменування: Інклюзивно-ресурсний центр Лубенської міської ради.
Юридична адреса ІРЦ: 37500, Полтавська область, м. Лубни, вул. Г.Тютюнника, 19 А.
Найменування посади:. вчитель-логопед, вчитель-реабілітолог, вчитель-дефектолог.
Умови оплати праці: – відповідно до штатного розпису.
Кваліфікаційні вимоги до претендентів:
- повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» або «спеціаліст» за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Вчитель-реабілітолог»»;
- стаж роботи не менше 3 років за фахом;
- вільне володіння державною мовою;
- здоровий фізичний і психічний стан особи, який не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів:
- паспорт громадянина України (копія);
- письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- трудова книжка (копія);
-документ (документи) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (копії);
- письмова згода на збір та обробку персональних даних.
Строк подання документів: до 10 год. 27 вересня 2019 року.
Документи приймаються за адресою: м. Лубни, вул. Г.Тютюнника, 19 А, перший поверх, приймальня інклюзивно-ресурсного центру.
Особа, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору – Балко Світлана Іванівна, тел.77-349, 77-382, електронна адреса: irc_lubrny@ukr.net.
Дата, час і місце проведення конкурсного відбору: 30.09.2019 року, 10 год., вул. Г.Тютюнника, 19.а, управління освіти.
Умови конкурсного відбору: Конкурс складається з двох етапів: кваліфікаційний іспит та співбесіда.
Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду педагогічних працівників ІРЦ
• Міжнародні акти щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивне навчання.
• Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
• Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 No 872.
• Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, На-каз Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 No 104/52.
• Основні завдання та склад ІРЦ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 No 545.
• Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
• Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
• Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
• Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
• Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
• Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
• Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
• Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
• Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
• Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектру.
Охарактеризуйте особливості навчання виховання дітей із синдромом дифіциту уваги та гіперактивності.
• Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
• Завдання ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти в системі управління діяльністю ІРЦ
< Попередня | Наступна > |
---|